PR články jsou důležitou součástí SEO optimalizace, každé webové prezentace. Vložte svůj PR článek zdarma

cokolada

Čokoláda je bezpochyby jednou z nejoblíbenějších pochutin a tak není divu, že se dá koupit na každém rohu a v supermarketech jsou jí plné regály.

promo clanky

aukro nikdy víc, ne poradí co si koupit. Vybírejte si Čokolády podle parametrů a srovnávejte ceny z internetových obchodů na aukro, nezajisteny system, pouze se vymlouvaji, lzou jako polaci

auto moto

Nakupujte PR zprávy a články rychle a levně na Jáudělám! V nabídkách našich spisovatelů najdete vše – tiskové zprávy, články, kreativní články, ale také napsání životopisu nebo PR zprávy.

jak se ridi automobil

Pomůžeme vám zvýšit povědomí o vaší značce a celkové vztahy firmy s veřejností.

karoq skoda

PR články jsou důležitou součástí SEO optimalizace, každé webové prezentace. Vložte svůj PR článek zdarma a získejte větší návštěvnost svého webu.

https://krasne-bydleni.cz/vyuziti-destovych-vod/

Co jsou PR Články? PR články se v poslední době staly doslova Hitem, jako nástrojem účinné internetové reklamy! Zpětné odkazy z PR článků jsou aktuálně označovány za nejlepší způsob získávání zpětných odkazů v poměru cena/výkon.

https://svet-zeny.cz/jak-se-zbavit-tvrde-vody-a-vodniho-kamene/

Seznam PR webů. Posílejte prosím další. CZ Katalogy

https://e-zena.cz/uprava-vody-v-domacnosti/

Nejjednodušší, ale přitom účinným způsobem propagace Vašeho produktu jsou PR články. Zvláště pak, když Vám nabízíme umístění PR článku zdarma.

https://aktualitycz.cz/uprava-vody-na-chalupach/

PR články a články obecně patří dnes k velmi oblíbené formě propagace. Ať už se jedná o placené PR články, které poskytuje např. iDnes, Novinky.cz nebo Česká pozice, nebo o publikaci zdarma na webech s PR články . Úspěšnost jednotlivých PR

https://ceskymagazin.cz/jak-predejit-vodnimu-kameni/

Nabízíme optimalizace PPC kampaní a SEO, reklamní kampaně na sociálních sítích, videoreklamu, webových stránek a mnoho dalšího. Vytváříme kampaně přesně dle Vašich potřeb. Provádíme konzultantskou činnost v oblasti internetového marketingu.

http://livinghome.cz/jak-na-upravu-vody-ve-studnich/
Tvorba PR článků | PR článek je druh reklamy, která neagresivní formou propaguje vaše produkty či služby. Vytváříme reklamní texty které prodávají

více v článku...

SEO PR článek

SEO PR článek je jednoduchý útvar cca o 300 až 400 slovech. Vyznačuje se obvykle nízkou informační hodnotou, stylisticky se pohybuje na úrovni žáka třetí třídy základní školy a gramaticky také často pokulhává. Na ničem z toho ale příliš nezáleží. Jde totiž o odkazy a klíčová slova. Pokud má takový text alespoň trochu hlavu a patu, svůj účel splní. Jeho vložení na desítky tzv. PR serverů přinese nějaké zpětné odkazy. Rozhodně však nelze počítat s přímou návštěvností z těchto stránek. Takovýto text dokáže napsat i naprostý začátečník za pár korun. Kvalitní copywriter není vlastně ani potřeba.

PR článek

Zde se už dostáváme do jiných vod. Zkratka PR znamená „Public Relations“, tedy vztahy s veřejností. Smyslem opravdového PR článku je vytvořit text, který na první pohled není reklamní povahy, ale přesto obsahuje silné reklamní sdělení. Na zpravodajských serverech typu iDnes, nebo Novinky se PR články objevují relativně často. Někdy je velmi obtížné rozeznat ho od obyčejné zprávy, naopak v některých případech je reklamní sdělení až do očí bijící.

Aby byl PR článek úspěšný musí nabídnout čtenářům nabídnout určitou informační nebo jinou hodnotu. Proto je důležité, aby takový článek psal zkušený copywriter, nebo přímo odborník na dané téma. Jak tedy zaujmout čtenáře? Zde je několik tipů, jak zaujmout.

  • Odbornost. Pokud odborník „pustí“ část svého know how do světa, přitáhne to pozornost.
  • Aktuálnost. Vyjádří-li se článek k nějaké aktuální události, může získat pozornost velkého množství lidí.
  • Humor. Vtipem lze také získat pozornost. Dejte si pozor, aby byl PR článek opravdu vtipný, jinak hrozí spíše ostuda
  • Kontroverze. Vyberte si téma, které vyvolává emoce a čeřte vodu, Pozornost jistě přitáhnete. Pozor, abyste si nevhodným vyjádřením nepoškodily reputaci značky.

Příklady dobrých PR článků

Výborně využily svých znalostí firmy Shoptet a Effectix. První z nich publikovala studii o počtu e-shopů na českém internetu, kterou převzal například zpravodajský server iHned. Effectix zase zveřejnil studii o poměru Google vs. Seznam ve vyhledávání, kterou převzaly vlivné servery jako například Lupa.cz

Označeno s: copywriter, PR článek, PR články, SEO PR článek
Označeno v Uncategorized
Jeden komentář “Jak udělat dobrý PR článek”
  1. magazíN Pro Rodinu napsal:

    Abych byl upřímný, super nápad ?

    Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 *

Příspěvky
  • Nutnost analýzy klíčových slov?
  • Neoriginální texty – častý problém e-shopů
  • Kontroverzní témata v PR článcích
  • Jak udělat dobrý PR článek
  • Dobrý nebo špatný copywriter
Témata
analýza klíčových slov copywriter

Napsat komentář