Hledám práci

Hledám práci, to znamená kolotoč odpovědí na inzerát, životopisů, motivačních dopisů a pohovorů. Není to rozhodně nic příjemného. Jak to co nejlépe zvládnout a dobrat se vhodného zaměstnání co nejdříve? Jak si otevřít bránu k osobnímu pohovoru?

Hledám práci: začněte ihned

Octnete-li se v životní situaci „hledám práci“, začněte jednat hned. Neříkejte si, že zítra, pozítří, příští týden, po Vánocích, po prázdninách… Začněte okamžitě. Myslete na to, že uchazečů o zaměstnání je spousta, každé výběrové řízení trvá několik týdnů a je velmi malá pravděpodobnost, že uspějete při prvním, které absolvujete. Nepolevujte ani přes léto nebo vánoční svátky.

Hledám práci v Praze

Pravděpodobně jste po pročtení požadavků firem v inzerátech na vhodné kandidáty došli i vy k názoru, že firmy hledají ideální kandidáty, nadlidi, supermany. Vypsané nároky ale splňuje všechny do puntíku jen velmi málo lidí. Hledám práci znamená být odvážný a odpovídat i na takové inzeráty, u kterých dokonale nesplňujete všechna kritéria. Dobré je, vyhovujete-li alespoň 75 procentům požadavků. Zamyslete se, na co firma bude klást největší důraz, a uvědomte si, co vy můžete nabídnout.

Hledám práci, připravte si životopis

Základem toho, aby vás pozvali na pohovor, je váš životopis. Strukturovaný, přehledný, stručný, ale ne nezajímavý. Hledám práci by vás mělo „nakopnout“ k tomu si dát na všem životopise záležet a vyšperkovat jej k dokonalosti. Důležité je, aby vyhovoval požadavkům firmy, byl upraven podle toho, na co kladou důraz. Samozřejmě to neznamená si vymýšlet a lhát! Rozhodně nepodlehněte mýtu, že životopis stejně nikdo nečte, není to pravda.

Hledám práci, posílejte motivační dopisy

V období „hledám práci“ se něco nevytváříte motivačních dopisů. Postupně v tom získáte cvik, začátky ale bývají pro většinu lidí těžké. Zkuste si představit, že dopis píšete někomu, koho dobře znáte, ne neznámému člověku. Popište své přednosti, proč si vy osobně myslíte, že budete pro firmu přínosem, zdůrazněte zajímavé věci o sobě. Vyhněte se obecným a nicneříkajícím frázím, ale ani se příliš nevychvalujte. Dopis by měl mít spád, nebýt příliš dlouhý ani krátký, zkrátka zaujmout k přečtení až do konce.

PR články

PR články

PR články pomohou  zviditelnit vaši firmu, aniž byste museli investovat vysoké sumy bez jistého výsledku? Pak zrovna pro vás jsou určeny naše profesionální PR články, díky nimž perfektně oslovíte vaši cílovou skupinu.

PR články

 

PR články a jejich tvorba

PR články pro vás.Nákladné televizní či rozhlasové reklamy, obrovské bannery na nejznámějších webových portálech, otravní zelení mužíci… Všichni to známe. Avšak toto nejspíše nebude cesta, kterou se bude chtít vydat menší či začínající podnikatel. Možná, že by vám takováto kampaň zvýšila skokově obraty, nicméně z dlouhodobějšího hlediska se nejspíše nejedná o tu ideální cestu.

Mnohem lepší bude, pokud svěříte svou propagaci zkušeným odborníkům, kteří pro vás napíší čtivé, originální a nápadité PR články – tak jako to děláme v Press News Medii. Jsme v oblasti reklamy a marketingu ostřílení profesionálové a na naše kampaně jste nejspíše nevědomky narazili v největších českých médiích.

PR články a jejich publikace

Zaručujeme vám, že naše PR články splňují vše, co byste od nich očekávali. Potenciálního zákazníka zaujmou, každý PR článek je unikátní a rozhodně se nejedná o práci podle šablony s upravenými údaji, navíc jsou naše PR články cenově dostupné. Můžete jich tedy vydat desítky i stovky, a oproti jiným typům marketingových kampaní stejně ušetříte.

PR články

A proč zrovna PR články? Pro menší firmy se jedná o ideální prostředek reklamy hned z několika důvodů. Zaprvé, jak již bylo zmíněno, se jedná o cenově dostupnou formu reklamy, díky čemuž můžete článků vydat mnoho, přičemž stačí, aby se uchytil byť jen jediný z nich. Můžete také skvěle cílit na vaše cílové publikum – možná tak neoslovíte více lidí v absolutních číslech, nicméně dostanete se k těm, kteří vás zajímají – k potenciálním klientům a zákazníkům. A v neposlední řadě se dá PR článek dovést k dokonalosti využíváním správných slov, což vám jiné formy reklamy obvykle nedovolí.

V případě Vašeho zájmu  nás neváhejte kontaktovat na emailu nebo telefonu 603 265 496. Rádi poradíme.

 

Havarijní služba

Havarijní služba

Havarijní služba. Havárií označujeme stav, kdy dojde k nepředvídané poruše různého rozsahu, i k problémům, které mohou přerůst ve velké jako je únik vody. Netěsnící ventily musí okamžitě uzavřít a opravit havarijní služba. Zpravidla funguje nonstop, stačí zavolat na bezplatnou linku. Odborníci se dostaví na místo rychle a díky moderní technice rychle zjistí závady a jejich rozsah. Prasklé potrubí je velkou komplikací především v zimě, kdy jsou teploty pod bodem mrazu.

Havarijní služba zabrán velkým škodám

Havarijní služba Praha a okolí. V momentě, kdy  dojde k havárii vodovodních rozvodů, může dojít k velkým škodám, už ve chvíli než zjistíme, že k poruše došlo nebo se nám podaří vypnout hlavní uzávěr vody. Okamžitě je potřeba zavolat  pracovníky poruchové služby. Havarijní služba funguje nepřetržitě a není potřeba se bát zavolat i o svátcích.

Havarijní služba

Havarijní služba nonstop. Po ohlášení poruchy či havárie, se dostaví na místo pracovníci a havarijní služba pomůže zjistit rozsah škod a především příčinu vzniku havárie, případně zastaví přívod vody na HUV. Poté provedou akutní opravy, podle rozsahu poškození se naplánují další kroky.

Havarijní služba

Havarijní služba  je potřeba volat vždy, když zjistíte, že voda prosakuje ze zdí nemovitosti, pokud dojde k ucpání kanalizace, apod. I z malého množství unikající vody může dojít k rozsáhlým škodám, vytopení sousedů, apod. Rovněž může dojít k podmáčení a znehodnocení nemovitosti. Jakoukoliv havárii okamžitě hlaste odborníkům, kteří problém vyřeší.

Havarijní služba nonstop

Haváriím lze předejít preventivními prohlídkami a pravidelným čištěním sifonu a odpadů. Pro domácí čištění lze používat mechanické pružiny, ale i nejrůznější chemické čističe jako například známého Krtka. Ve chvíli, kdy výplach nepomáhá, i v těchto případech vám pomůže havarijní služba. Zkušení pracovníci si s ucpanými odpady poradí hravě.

 

Nápojové automaty

Automat na kávu

Když se vysloví káva, mnoho příznivců této pochoutky začne převalovat slinu v ústech a snaží si vybavit příjemnou vůni. Jen málokdo pije neustále dokola stejnou kávu. To je pravděpodobně důvod, proč jí člověk nikdy nemá dost.

V poslední době se těší velké oblibě automaty espresso či kapslové kávovary. Jednak z nich káva chutná úplně jinak a pak klasickou přípravou takové specifické chuti nelze dosáhnout. Proto pokud si dáte kafe z automatu, zažijete zcela rozlišný chuťový zážitek, než zalít instantní kávu horkou vodou. Je pravda, že doma si také můžeme připravit různé příchutě kávy a použít kokosové či mandlové mléko, skořici, prášek na horkou čokoládu, sirupy do kávy a další. To však zabere nějaký čas a musíte zapojit i fantazii.

Proč si pořídit automat na kávu

Nápojové automaty včetně toho na kávu nám usnadňují práci. Koupit se dají již připravené příchutě, ať už cappuccino, mokaccino, americká káva, bez mléka či s mlékem a další. Komu by se hned ráno, když má půl hodinky na přípravu do práce, chtělo něco vymýšlet. Pouhým zmáčknutím knoflíku na kávovém automatu se vám během krátké chvíle připraví káva, na kterou máte zrovna šmak. Jestli ještě nemáte doma automat na kávu, pak zkuste přemluvit vašeho zaměstnatele, aby vám jej pořídit do práce. Doma si dáte klasiku a v práci výtečné office coffee.

3 důvody proč si pořídit automat na kávu

Pravidelné používání rychlovarné konvice ve srovnání s automaty na kávu, je výrazně dražší. Neustálý ohřev vody spotřebuje mnohem více energie. To se samozřejmě netýká pouze domácnosti, kde si kafe připravují oba partneři a dospívající mládež. Zkuste si představit firmu, kde 20 a více lidí. To je teprve fofr. Navíc mají firmy tu výhodu, že kávové automaty nemusí notně nakupovat, ale jen si pronajmout či pořídit na výhodný leasing. Nemluvně o dalších bonusech.

Nepopíratelná kvalita

Nesrovnávejte nyní vůbec první automaty z nádražních budov. Ty dnešní už ušly kus cesty a za tu dobu se 100x zdokonalily. Nápojové automaty umožňují namíchání drinku podle naprogramovaných receptur. Takovou kávou se nemusíte stydět uctít žádnou návštěvu nebo zaměstnance, kteří jistě tuto službu navíc ocení.

Kreditní karta Twenty

Půjčky pro studenty

Každý si pamatuje na svá studijní léta a ví, že je to mnohdy skutečně finančně velmi náročné. Student chodí na brigády, šetří, v lepším případě dostává kapesné, ale i tak potřebuje občas určitou hotovost, která prostě schází. Ať už na studijní materiál, výlet s přáteli nebo dárek, pro blízkou osobu. K tomuto účelu slouží studentská půjčka, která pokryje nejnutnější výdaje či určitý druh potěšení. I student je pouze člověk, který chce žít a vychutnávat příjemné okamžiky či se hezky oblékat.

Jaké má student možnosti?

Vyřízení studentské půjčky se skládá ze dvou základních specifik. V prvé řadě může student získat finanční prostředky na půjčku s nízkým úrokem – v porovnání s rizikovostí klienta, který má jen omezené příjmy a budoucnost nejasnou. Ve druhém případě se nabízí možnost splátek odložit až o několik let. Během této doby odložení splátek student prakticky splácí pouze úrok z půjčené částky a případné pojištění částky.

Mezi další možnosti, jak si student může přijít k „vypůjčeným“ penězům, jsou kreditní karty. V České republice se za poslední léta s nimi doslova roztrhnul pytel a těší s velké popularitě. Orientovat se v kreditních kartách je podobné, jako hledat kapku v moři. V tomto ohledu vám velmi rádi poradíme a doporučíme kreditní kartu TWENTY. Na českém trhu patří mezi absolutní novinky, ale již za krátkou dobu své působnosti, vystřelila raketově nahoru a zájem o ní neustále roste. Sežene jí v trafice, marketech i na benzínkách.

 

V čem je TWENTY tak jedinečná?

Její design se vyrábí pouze v limitovaných edicích. Jediný krok, který vás dělí od rychlých peněz, je výběr PIN kódu, který si sami zvolíte. Pokud učiníte nákup do 500 Kč ani PIN potřebovat nebudete. TWENTY umožňuje nákup na internetu, kdekoliv kde je terminál a dokonce i výběr z bankomatů. Tato bezpečná karta se dá pojistit i proti krádeži či ztrátě. Nikdy to nebylo snadnější a peníze, jako na dlani.

Benefit pro zaměstnance

Benefit pro zaměstnance

Zaměstnavatel, který nabídne svým zaměstnancům něco, co jinde nenabízejí je ve výhodě. Dnešní doba není žádná procházka růžovým sadem a udržet si dobrého zaměstnance už za to určitě stojí. Zaměstnanec si uvědomí, že nikde lepší podmínky nenajde. Podle statistik, každá druhá domácnost žije od výplaty k výplatě. Když do toho připočteme nečekané finanční výdaje, které nemohou počkat, rodina se ocitá ve stresové situaci. Kamarád mu nejspíš nepůjčí, protože je sám v podobné situaci. Pak nezbývá než přikročit k bezúročné půjčce, která by měla být výhodná, pro obě strany. To je bonus, který můžete svým lidem nabídnout, a oni vás nevymění za konkurenci. Benefity pro zaměstnance jsou jakýmsi poděkováním, za jejich věrné služby a důkazem, že si jich vážíte.

Benefit pro zaměstnance

Správný zaměstnavatel se zajímá o to, jaké potřeby mají jeho zaměstnanci a snaží se o vylepšování nejen pracovních podmínek, ale také bonusy, které jim může nabídnout. Benefity jsou dnes vítaným zpestřením. Jen ve firmách, kde se o zaměstnance starají, neodcházejí lidé, jak na běžícím pásu. Mezi jednu z možností, jak zjistit potřeby zaměstnanců jsou online dotazníky. Mezi nejčastější požadavky patří mimo jiné i možnost týdenní výplaty, zálohy či bezúročné půjčky.

Benefit pro zaměstnance

Kde jinde by sehnali půjčku bez úroků? Možnost testování zájmu zaměstnanců o benefity vám umožní být na tento krok zcela připraven. V minulosti příležitost zálohy před výplatou využívalo mnoho zaměstnanců. Je pravdou, že se takto zaměstnavatel podílí i na lepší rodinné atmosféře svých zaměstnanců, což se podepíše na jejich náladě. Není nic příjemnějšího než spokojený zaměstnanec, který si je moc dobře vědom toho, že jinde by lepší podmínky neměl.

Stylová karta Twenty – pouze jediná svého druhu

Jsem Tvá stylová Twenty karta

Máte rádi, když se lišíte a vlastníte něco, co druhý absolutně mít nemůže? Tím je bezesporu designová karta, která umožňuje nejen získat finanční rezervu, ale i bonusy z uskutečněných nákupů. Většinou nás již jako děti peskovali, že příliš utrácíme. Tady vás nikdo peskovat nebude a naopak, čím více budete peníze točit, tím více bodů získáte.

Stylová karta twenty je novinkou na českém trhu s kreditními kartami. Můžete si být jistí, že stejnou kartu, jako vy už nikdo mít nebude. Vyrábějí se totiž v limitovaných edicích pouze jednou a pak už nikdy. Byla by skutečně náhoda natrefit na někoho, kdo bude mít kartu, jako máte vy. Na výběr máte v danou chvíli z dvaceti různých vzorů a následně vám: zakulatí roh, udělají průsvitnou, černou, plyšovou – prostě podle vaší volby. Každé dva měsíce se budou připravovat nové variace karet a nic nebude, jako dřív. Nové barvy, povrchy i obrázky. Pokud máte rádi hezké oblečení, obuv a jiné doplňky, proč si neudělat radost i stylovou kartou.

Twenty karta, kterou si můžete nastavit

Jestliže si budete chtít zvýšit bezpečnost vaší cool karty, je možné zakázat na ní určité druhy plateb. Ať už se jedná o nákup po internetu či bankomaty. Sami si zvolíte způsoby, které jsou vám nejbližší. Tím výrazně zvýšíte její bezpečnost a minimalizujete riziko zneužití. I v případě plateb na internetu nepodléháte rizikům. Bez ověření platby pomocí vygenerovaného jednorázového hesla formou SMS kartou nikdo nic nezaplatí.

Twenty karta, která kryje všechny škody

Občas se v životě stávají i nepříjemné věci ať už je to ztráta nebo odcizení. Proto si můžete svou stylovou kartu nechat pojistit a kryjete tím všechny škody – nezáleží, zda už s ní někdo zaplatil či vybral hotovost z bankomatu. Vy nepřijdete ani o haléř.

 

Žvýkačky 5 jsou exkluzivní žvýkačky od Wrigley

Exkluzivní žvýkačky 5 opět útočí na lidské smysly a přichází s novou příchutí GLARE. Smyslná kombinace borůvky, granátového jablka a palmových plodů acai berry má ještě intenzivnější chuť. Lifestylové žvýkačky 5 v novém obalu jsou dostupné v běžné obchodní síti za doporučenou cenu 24,90 Kč.

Stimulace smyslů začíná u celého portfolia žvýkaček 5 již v obchodě: do oka spotřebitelům padne luxusní balení. Pozornost zcela jistě zaujme svým originálním zpracováním. Navíc je příjemné na dotek. Na každém plátku je vyražené logo 5 a výrazně voní po ovoci, takže okamžitě po rozbalení zanechá nezapomenutelný dojem. Nejen znalci žvýkaček ocení kromě vzhledu také skvělou chuť. Ta je u varianty GLARE jedinečná a nezapomenutelná.

Proč žvýkačky 5 rozvíjí smysly?

Díky smyslům a zaměření pozornosti na příjemné podněty, které jejich prostřednictvím vnímáme, celkově zlepšujeme svou obranyschopnost vůči psychosomatickým nemocem. K posilování odolnosti a obranyschopnosti organizmu prostřednictvím ladění smyslů můžeme využít například i žvýkačku. A jak? Psycholožka a koučka osobního rozvoje PhDr. Sylvie Navarová sestavila krátkou rozcvičku pro všech pět smyslů: „Připravte si balíček žvýkaček 5 a vydejte se na procházku napříč smysly. Pohodlně se usaďte.

Každý člověk přirozeně využívá smysly v běžných, každodenních činnostech, a to často zcela nevědomě, automaticky. „To, že nám něco chybí, si uvědomíme až ve chvíli, kdy některý ze smyslů přestane správně fungovat“, říká PhDr. Sylvie Navarová. Je tedy možné rozpoznat negativní podnět dříve, než přijde a nás například začne něco bolet?  „Zcela jistě ano,“ potvrzuje Navarová. „Když se cíleně zaměříme na svých 5 smyslů, začneme vnímat, jak fungují a můžeme s nimi lépe pracovat. Tím je posilujeme, což přispívá k rozvoji osobního potenciálu. Můžeme pak i dříve odhalit, že k nám přichází nebezpečí a tak se mu efektivně vyhnout nebo jej zvládnout připraveni.“ Občasné uvědomění si, že „máme všech 5 pohromadě“ a že můžeme smysly využívat ke svému prospěchu, je velmi užitečné. „Pozitivní zaměření pozornosti vyvolává celkové pohodové a zdravé naladění našeho organizmu. Když zaměříme pozornost na příjemné podněty, vytváříme si vnitřní klidné a pohodové naladění a zvyšujeme tak psychickou a fyzickou odolnost svého organizmu.“

O značce žvýkačky 5
Žvýkačky 5 vyrábí společnost Wrigley od roku 2007, kdy byly uvedeny v USA. Následně byla značka představena na kanadském, ruském, evropském a australském trhu. Pro žvýkačky 5 je typická dlouhotrvající chuť, která stimuluje všech pět lidských smyslů. Značka je známá i díky svému specifickému designu a netradičnímu plátkovému balení.

Posted by AktualityCZ