PR články jsou důležitou součástí SEO optimalizace, každé webové prezentace. Vložte svůj PR článek zdarma

cokolada

Čokoláda je bezpochyby jednou z nejoblíbenějších pochutin a tak není divu, že se dá koupit na každém rohu a v supermarketech jsou jí plné regály.

promo clanky

aukro nikdy víc, ne poradí co si koupit. Vybírejte si Čokolády podle parametrů a srovnávejte ceny z internetových obchodů na aukro, nezajisteny system, pouze se vymlouvaji, lzou jako polaci

auto moto

Nakupujte PR zprávy a články rychle a levně na Jáudělám! V nabídkách našich spisovatelů najdete vše – tiskové zprávy, články, kreativní články, ale také napsání životopisu nebo PR zprávy.

jak se ridi automobil

Pomůžeme vám zvýšit povědomí o vaší značce a celkové vztahy firmy s veřejností.

karoq skoda

PR články jsou důležitou součástí SEO optimalizace, každé webové prezentace. Vložte svůj PR článek zdarma a získejte větší návštěvnost svého webu.

https://krasne-bydleni.cz/vyuziti-destovych-vod/

Co jsou PR Články? PR články se v poslední době staly doslova Hitem, jako nástrojem účinné internetové reklamy! Zpětné odkazy z PR článků jsou aktuálně označovány za nejlepší způsob získávání zpětných odkazů v poměru cena/výkon.

https://svet-zeny.cz/jak-se-zbavit-tvrde-vody-a-vodniho-kamene/

Seznam PR webů. Posílejte prosím další. CZ Katalogy

https://e-zena.cz/uprava-vody-v-domacnosti/

Nejjednodušší, ale přitom účinným způsobem propagace Vašeho produktu jsou PR články. Zvláště pak, když Vám nabízíme umístění PR článku zdarma.

https://aktualitycz.cz/uprava-vody-na-chalupach/

PR články a články obecně patří dnes k velmi oblíbené formě propagace. Ať už se jedná o placené PR články, které poskytuje např. iDnes, Novinky.cz nebo Česká pozice, nebo o publikaci zdarma na webech s PR články . Úspěšnost jednotlivých PR

https://ceskymagazin.cz/jak-predejit-vodnimu-kameni/

Nabízíme optimalizace PPC kampaní a SEO, reklamní kampaně na sociálních sítích, videoreklamu, webových stránek a mnoho dalšího. Vytváříme kampaně přesně dle Vašich potřeb. Provádíme konzultantskou činnost v oblasti internetového marketingu.

http://livinghome.cz/jak-na-upravu-vody-ve-studnich/
Tvorba PR článků | PR článek je druh reklamy, která neagresivní formou propaguje vaše produkty či služby. Vytváříme reklamní texty které prodávají

SEO PR článek

SEO PR článek je jednoduchý útvar cca o 300 až 400 slovech. Vyznačuje se obvykle nízkou informační hodnotou, stylisticky se pohybuje na úrovni žáka třetí třídy základní školy a gramaticky také často pokulhává. Na ničem z toho ale příliš nezáleží. Jde totiž o odkazy a klíčová slova. Pokud má takový text alespoň trochu hlavu a patu, svůj účel splní. Jeho vložení na desítky tzv. PR serverů přinese nějaké zpětné odkazy. Rozhodně však nelze počítat s přímou návštěvností z těchto stránek. Takovýto text dokáže napsat i naprostý začátečník za pár korun. Kvalitní copywriter není vlastně ani potřeba.

PR článek

Zde se už dostáváme do jiných vod. Zkratka PR znamená „Public Relations“, tedy vztahy s veřejností. Smyslem opravdového PR článku je vytvořit text, který na první pohled není reklamní povahy, ale přesto obsahuje silné reklamní sdělení. Na zpravodajských serverech typu iDnes, nebo Novinky se PR články objevují relativně často. Někdy je velmi obtížné rozeznat ho od obyčejné zprávy, naopak v některých případech je reklamní sdělení až do očí bijící.

Aby byl PR článek úspěšný musí nabídnout čtenářům nabídnout určitou informační nebo jinou hodnotu. Proto je důležité, aby takový článek psal zkušený copywriter, nebo přímo odborník na dané téma. Jak tedy zaujmout čtenáře? Zde je několik tipů, jak zaujmout.

  • Odbornost. Pokud odborník „pustí“ část svého know how do světa, přitáhne to pozornost.
  • Aktuálnost. Vyjádří-li se článek k nějaké aktuální události, může získat pozornost velkého množství lidí.
  • Humor. Vtipem lze také získat pozornost. Dejte si pozor, aby byl PR článek opravdu vtipný, jinak hrozí spíše ostuda
  • Kontroverze. Vyberte si téma, které vyvolává emoce a čeřte vodu, Pozornost jistě přitáhnete. Pozor, abyste si nevhodným vyjádřením nepoškodily reputaci značky.

Příklady dobrých PR článků

Výborně využily svých znalostí firmy Shoptet a Effectix. První z nich publikovala studii o počtu e-shopů na českém internetu, kterou převzal například zpravodajský server iHned. Effectix zase zveřejnil studii o poměru Google vs. Seznam ve vyhledávání, kterou převzaly vlivné servery jako například Lupa.cz

Označeno s: copywriter, PR článek, PR články, SEO PR článek
Označeno v Uncategorized
Jeden komentář “Jak udělat dobrý PR článek”
  1. magazíN Pro Rodinu napsal:

    Abych byl upřímný, super nápad ?

    Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 *

Příspěvky
  • Nutnost analýzy klíčových slov?
  • Neoriginální texty – častý problém e-shopů
  • Kontroverzní témata v PR článcích
  • Jak udělat dobrý PR článek
  • Dobrý nebo špatný copywriter
Témata
analýza klíčových slov copywriter

Seo optimalizace

Seo optimalizace

Seo optimalizace vám pomůže k vyšší návštěvnosti stránek i prodejům. Je však potřeba být vidět.  Základní seo optimalizaci zvládnete i sami, chcete-li lepší výsledky, je lepší se obrátit na seo odborníka.

SEO optimalizace

Seo optimalizace -jak na ni?

Seo optimalizace spočívá v optimalizaci stránek pro vyhledávače, ale také pro YouTube, Facebook, Twitter, Firmy.cz a další stránky, které umí vyhledávat na internetu.  Seo je soubor metod, které nám pomohou zviditelnit naše stránky.

Seo optimalizace se skládá z analýzy klíčových slov, podstatné je také správné rozvržení  webu, zasahuje tedy i do UX. Dalším možným krokem jsou registrace do katalogů, nákup zpětných odkazů a také linkbuilding.

Důležité je pochopit, jak lidé hledají zboží a služby, jaké upřesňují parametry nebo také to, jaké je zajímají informace. Pomocí analýzy klíčových slov si upřesníte výrazy, které zákazníci nejvíce hledají. Pak je potřeba připravit si strukturu. Pro každé klíčové slovo musí existovat vhodná cílová stránka. Z vyhledávače tak budete posílat hledajícího na relevantní výsledky.

Seo optimalizace

Důležitý je kvalitní, hodnotný a hlavně originální obsah.  Zákazníkům můžete nabídnout různé recenze, testy a zkoušky. Nezapomeňte také uživatelům umožnit napsat svůj názor a hodnocení. Lidé nakupují rádi na základě recenzí.

Zajímavým druhem obsahu jsou také videa produktů a fotografie. S fotografiemi je vhodné si pohrát. Nebojte se tvořit obsah, který bude mít výrazný SEO efekt.

Nezaměřujte se jen na hlavní klíčová slova, ale využívejte i ta méně využívaná, která vám mohou přivést zákazníky. Strukturu svého obchodu či webu upravte podle toho, co zákazníky nejvíce zajímá.  Existuje mnoho faktorů, které ovlivňují seo optimalizaci. Důležité je například to, zda jsou vaše stránky dobře napsané nebo jak mají rychlou odezvu.

Redakce Press-News.cz

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Copywrighter.cz

Promo-clanky.cz

SEOlaborator.cz

SEO PR články

Profi PR články

PR články, tvorba a vydání na kvalitních mediích. Zkratka „PR“ je dnes zažitým pojmem, ale stále se najdou lidé, kteří nevědí co v sobě tato dvě písmena schovávají. Jedná se o zkratku anglického výrazu „Public relations“, což znamená česky vztah s veřejností. Jde tedy o marketingovou komunikaci. V dobách minulých bývaly za PR články považovány zejména tiskové zprávy, ale s rozvojem technologií se rozšířily i možnosti PR a marketingu obecně. Přitom je potřeba ke každému médiu přistupovat samostatně. To co funguje výborně v tištěných materiálech nebude fungovat na internetu a naopak. Forma je pro PR články velmi důležitá.

Profi PR články na Aktualitycz.cz

PR články a jejich vydání

PR články jsou marketingovým nástrojem, pomocí kterého budujeme a udržujeme vztah se zákazníkem a zároveň můžeme ovlivnit jeho názory a povědomí o námi nabízených produktech. PR články by měly ale i nadále poskytovat pro zákazníka zajímavé informace a odkazy, jedině tak je bude ochotný číst. A to už není tak snadné jak by se mohlo na první pohled zdát.

Ideální PR články

Jak takové PR články vypadají? Ač to bude znít jako oxymoron, kvalitní PR články klamou tělem a vůbec PR články nepřipomínají. Důležité je zaujmout a nezapadnout v záplavě stovek jiných textů, kterým by mohl dát čtenář na internetu přednost. K upoutání pozornosti slouží především nadpis a první dvě věty v odstavci. Pokud se nám nepodaří během této chvíle čtenáře zaujmout dál už zpravidla číst nebude. Pokud ale vzbudíme jeho zájem je důležité v článku i nadále odkrývat zajímavé a užitečné informace. Jedině tak si udržíme čtenářovu pozornost a ten se bude chtít dozvědět víc. Poslední přísadou která je důležitá pro kvalitní PR články je ona tajemná ingredience pomocí které u čtenáře vzbudíme dojem, že náš produkt rozhodně potřebuje. A to bývá také zpravidla tím nejtěžším.

Redakce Press-News.cz

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Copywrighter.cz

Promo-clanky.cz

SEOlaborator.cz

 

Copywriting

Copywriting

Copywriting je tvorba marketingových a reklamních textů. Tyto texty mají podpořit prodej výrobků a nabízených služeb.

V obchodním světě má kvalitní copywriting důležitou úlohu. Tou úlohou je přesvědčení zákazníka o zakoupení zboží nebo nabízené služby.

Copywriter je textař, který se copywritingem zabývá

Společnost Press News Vám nabízí realizaci copywritingu. Press News Media je marketingová a mediální agentura, která nabízí realizaci mediální kampaně, tvorbu strategií na míru, optimalizaci webů, odstranění negativních zpráv, tiskové zprávy a PR články.

Copywriting

Copywriting a čím se zabývá copywriter?

reklamy

webové stránky

tiskové zprávy

PR články

katalogy

návrhy sloganů

návrhy názvů

Pravidla při psaní copywritingu

gramatická správnost

stylistická správnost

unikátnost

přínos pro čtenáře

pozitivní nádech

důvěryhodnost

pravdivé informace

důležité informace

Copywriting jak psát správně texty?             

Před tím než začnete psát, je dobré si odpovědět na otázky, např. jaké jsou cíle textu, pro koho píšu, jaké informace potřebuji sdělit, čím upoutat, apod.

Copywriting, připravte si jednoduchou osnovu, podle které se pak budete řídit. Při psaní usilujte o jednoduchost textu. Využívejte jednoduché věty. Souvětí skoro nepoužívejte, vyvarujete se tím chyb. Dobrým trikem je začínat větu spojkami „a“, „nebo“ apod.

Pozornost pro čtení textu přitahují podnadpisy, ztučněná slova, odkazy na webové stránky, obrázky, seznamy, apod.

Při psaní textů dodržujte odstavce. Platí pravidlo na jeden odstavec – jedna myšlenka.

Jak na copywriting?

Copywriting,důležitým začátkem je poutavý nadpis. Abychom čtenáře namotivovali k četbě, je dobré psát krátký titulek. Titulek již o článku řekne mnoho.

Text by měl mít krátkou anotaci, která shrne o čem článek je. Text může být přehlednější, pokud budete používat podnadpisy kapitol.

Zvýrazněním důležitých klíčových slov dodáte textu větší přitažlivost.

Redakce Press-News.cz

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Copywrighter.cz

Promo-clanky.cz

SEOlaborator.cz

PR články psaní, PR články publikace

PR články publikace

Public relations neboli PR články jsou souborem metod, díky kterým firma rozvíjí své vztahy s širokým okolím. PR je marketingový nástroj pro zlepšení propagace Vašich produktů a nabízených služeb.

PR články publikace

PR články jsou dlouhodobou a cílevědomou činností, která pomáhá zlepšit a vytvářet lepší podobu služby, samotného produktu nebo celé firmy.

PR články psaní, PR články publikace

PR články, důležité je , aby tyto články obsahovaly důležité informace, které by veřejnost měly zajímat. Může se jednat o odpovědi na otázky typu proč, co, jakým způsobem. Dále by měl článek popsat výhody a nevýhody produktu nebo služby.

Dalšími důležitými body v PR článcích jsou kontaktní informace a představení produktu, služby nebo samotné firmy.

PR články od Internetová společnost Press News Media.

PR články kvalitní sepsání a publikace

Reklama je krátkodobou činností za účelem prodeje, zatímco public relations jsou využívané k dlouhodobějšímu budování vztahů, image i komunikace.

Jak vypadají PR články?

PR články nebo redakční články. Důležitým začátkem v PR článcích je poutavý nadpis. Poutavý nadpis již o článku řekne mnoho. Abychom čtenáře namotivovali k četbě, je dobré psát krátký úvod.

Hlavní část by měla představit samotný produkt (službu). Součástí by měly být i výhody a nevýhody.

Poslední částí je závěr, kde se shrnou důležité informace o daném produktu (službě).

PR články musí čtenáře uvést do problematiky, obsahovat důležité informace a vyvolat potřebu si produkt nebo službu zakoupit.

Druhy Public relations

tiskové zprávy, konference

sponsoring

vztahy se zaměstnanci, okolím a veřejností

firemní večírky

sportovní a kulturní akce

apod.

Využití PR článků

sdělení důležitých informací zákazníkovi

podpoření prodeje

rozvoj komunikace s veřejností

PR články můžete vydávat na kvalitních zpravodajských webech a magazínech, např. Aktualitycz.cz, E-žena.cz nebo Tiskové zprávy.eu. Možností je opravdu mnoho.

Redakce Press-News.cz

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Copywrighter.cz

Promo-clanky.cz

SEOlaborator.cz

Profi PR články, PR články psaní, PR články vydání

Profi PR články. Dříve se do nich řadily pouze tiskové zprávy, dnes se za PR články považují veškeré texty, které pomohou navenek ovlivnit veřejnost.

PR články a jejich efektivita

PR články zpravidla najdete na oborových webech s potřebou zviditelnit určitý produkt či službu. PR články vám pomohou ohlásit novinku nebo prostě jen zveřejnit zpětný odkaz. Jedná se o nízkonákladové texty, které copywriterovi zaberou jen krátký čas. Přesto může jít o velmi kvalitní texty, které přinesou kýžený výsledek.

Než si požádáte o tvorbu PR článků, je potřeba se na to náležitě připravit. Úplně prvním krokem je vědět, proč článek píšete. Důvodů, může být celá řada, například představení nového produktu, představení celé firmy, získání zpětných odkazů z relevantního webu, oznámení či pozvánka na akci, atd.  Článek nesmí obsahovat gramatické chyby a překlepy, pak vypadá neprofesionálně a čtenáře pouze odradí.

Profi PR články

PR články a tvorba profi PR článků. Copywriter by si měl od vás vyžádat relevantní informace, podstatné by mělo být, komu bude článek určen. Je potřeba určit, jaké cílové skupině budou články určeny. V případě, že píšete PR článek na web pro eshopaře či podnikatele na internetu, zaměřte články na jejich zájmy a potřeby.

Komu jsou  PR články určeny? PR články musí být pro čtenáře atraktivní, zajímavé, přínosné, nesmí chybět kvalitní fotografie, rovněž je důležité zacílení a unikátnost článku. Efektivní je také používání vlastních meta tagů u článků či prolinkování na již existující články. Je potřeba budovat portfolio odkazů na váš článek či web velmi přirozeně. Pokud publikujete PR články na svých webech, rozhodně to s nimi nepřehánějte a prokládejte je klasickými články, které vaše zákazníky zaujmou. Zefektivnění inzerce je velmi důležité pro každého on-line podnikatele.

Redakce Press-News.cz

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Copywrighter.cz

Promo-clanky.cz

SEOlaborator.cz

PR články neboli Public relations

PR články jsou souborem metod, nástrojů a technik. Díky těmto souborům firma rozvijí vztahy se svým okolím. Jde o marketingový nástroj pro lepší propagování Vašich produktů či služeb.

Public relations je dlouhodobá a cílevědomá činnost. Pomáhá zlepšit, udržet a vytvářet lepší podobu produktu, služby nebo celé firmy.

PR články neboli Public relations

Kvalitní PR články. Pokud chcete přimět své čtenáře a zákazníky k přečtení a koupi produktu, popř. služby je důležité, aby článek obsahoval stěžejní informace, které budou veřejnost zajímat.

Základními informacemi by měli být odpovědi na otázky typu proč, co, jakým způsobem, výhody, nevýhody, představení firmy, produktu, služby a kontaktní informace.

Agentura Press News Media Vám nabízí realizaci PR článků.

Jak by měly PR článeky vypadat?

Nejdůležitějším bodem v PR článku je poutavý nadpis, který již o článku mnoho řekne. Další částí je úvod, abychom čtenáře namotivovali k četbě článku. V hlavní části byste měly představit samotný produkt nebo službu, popsat jeho výhody a nevýhody. Poslední částí je závěr, kde shrnete důležité informace o daném produktu nebo službě.

PR články musí čtenáře uvést do problematiky, obsahovat důležité informace a vyvolat potřebu si produkt zakoupit.

PR články a jejich využívání

  • sdělit informace zákazníkům
  • podpořit prodej produktu
  • rozvoj komunikace
  • odvrácení nepříznivých vlivů (útoky na firmu či produkt)
  • motivace zaměstnanců

Mezi hlavní nástroje patří tiskové zprávy nebo konference, kdy tiskový mluvčí předává odborné či laické veřejnosti důležitá sdělení.

Druhy Public relations v praxi

  • tiskové zprávy
  • konference
  • sponsoring
  • vztahy se zaměstnanci
  • vztahy s okolím
  • vztahy s veřejností
  • firemní večírky
  • sportovní a kulturní akce
  • a další

Rozdíl mezi reklamou a PR

Reklama je krátkodobá činnost za účelem prodeje služby a produktu. Zatímco PR články jsou využívané k dlouhodobějšímu budování vztahů, image i komunikace.

Redakce Press-News.cz

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Copywrighter.cz

Promo-clanky.cz

SEOlaborator.cz

 

Čištění odpadů nonstop

Čištění odpadů a kanalizace

Čištění odpadů určitě není oblíbenou kratochvílí, které bychom se oddávali ve volném čase. Bohužel nás to ale může potkat takřka kdykoliv. Po použití WC to v něm pouze zabublá a neštěstí je na světě, o zkažené náladě ani nemluvě. A to nemluvíme o tom, když se vám podobná záležitost stane v nočních hodinách, a nebo někdy během svátků. Pro každý případ je tak dobré vědět jak s podobnou havárií naložit, jak ji řešit a na koho se obrátit pro pomoc.

Čištění odpadů nonstop

Čištění odpadů svěřte to raději profesionálům

Mnoho lidí jistě namítne, že na čištění odpadů nic není, ale zase tak jednoduché to není a v případě vážnější havárie si stejně neporadíme, ba právě naopak, můžeme situaci ještě zhoršit. Opravdu do odpadu nešťourejte různými předměty a ani do něj raději nelijte „zaručené“ chemické lektvary, které vám doporučí známí nebo je najdete v diskuzích na internetu. Kdo zažil podobnou zkušenost, jistě potvrdí, že je lepší nechat práci na zkušené firmě, kterou čištění odpadů živí. Skvělou volbou je třeba firma Viktor čistič, čištění odpadů Praha, ta už si poradí s jakoukoliv havárií.

Čištění odpadů kvalitně a za rozumný peníz

Čištění odpadů Praha vám nabídne profesionální služby za příjemné ceny a s nezaměnitelným přístupem. Viktor čistič opravdu dokáže vyčistit opravdu pouze odpad a ne vaši peněženku. To vše navíc se zkušenými pracovníky a moderním vybavením v třeba v podobě speciálního kamerového systému na pružné hadici nebo vysokotlaké vodní frézy, která si poradí s jakkoli ucpaným odpadem. Nečekají vás žádná nemilá překvapení v podobě přirážek za víkendové a non-stop služby. Viktor čistič vás přesvědčí, že kvalitní řemeslníci a „chlapi od fochu“ ještě nevymřeli, ale že jsou vždy připraveni nabídnout své služby při čištění odpadů.

Redakce Press-News.cz

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Copywrighter.cz

Promo-clanky.cz

SEOlaborator.cz

 

Copywriting

Copywriting aneb magie moderní reklamy

Copywriting je zažitým anglickým pojmem pro moderní reklamní texty, které se dnes využívají převážně v prostoru internetu. Obecně se tedy jedná o psaní poutavých textů pro účely marketingu a reklamy. Může se jednat o různé tiskové zprávy, slogany a názvy, nebo rovnou celé katalogy a webové stránky. Historie copywritingu spadá až do 60. let 20. století a ač se s dalšími lety zásadně proměnil a přizpůsobil novým médiím, stále stojí na stejných základních kamenech.

Copywriting

Podstata dobrého copywritingu

Copywriting má velice blízko k psychologii, nejde jen o otrocké přepisování textů, dobrý copywriter by měl o zadání popřemýšlet a být empatický. Vcítit se do role cílového zákazníka a ušít mu text takříkajíc na míru. Poutavý text musí být především čtivý, po gramatické a stylistické stránce vytříbený. Měl by být také s pozitivním nádechem, který bude čtenáři příjemný. Měl by obsahovat všechny důležité informace a být pro čtenáře také přínosný. To vše pokud možno zabalené do originality, přesvědčivosti a důvěryhodnosti. Najednou se copywriting nezdá tak jednoduchým, že?

Copywriting

Specifika webového copywritingu

Texty používané na webu mají svá specifika, která ovlivňují i copywriting. Oproti tištěným médiím čtou lidé texty na webu odlišně a tak strategie používané pro klasická média na webu nefungují. A je na copywriterovi a tyto odlišnosti zohlednil. Uživatel internetu totiž samotné stránky vlastně zprvu ani nečte, ale skenuje je pohledem a vyhledává pro sebe zajímavé informace. Proto musí být webové texty více členité, se zvýrazněním klíčových slov, citacemi a nadpisy. Jen tak dokáže text upoutat čtenářovu pozornost.

Tajemné SEO a copywriting

Copywriting a SEO jsou dnes nerozlučnou dvojicí. Tajemná zkratka SEO neznamená nic jiného než optimalizaci textu stránky pro internetové vyhledávače. Moderní vyhledávač totiž nezkoumá pouze samotný zdrojový kód stránky, ale také její obsah a jeho kvalitu. Úkolem copywritera je zajistit aby viděl všechny důležité informace. Všechna klíčová slova musí být dobře viditelná ve více nadpisech a párkrát v samotném textu. To vše musí působit opět velmi přirozeně na samotného čtenáře, nejde se podbízet pouze internetovým vyhledávačům, je třeba hledat tu správnou rovnováhu.

Copywriting je zajímavou marketingovou disciplínou, která dokáže zabavit fantazii autora a v tom správném provedení následně také čtenáře.

Redakce Press-News.cz

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Copywrighter.cz

Promo-clanky.cz

SEOlaborator.cz

 

PR články publikujte na Ekompetence.cz

PR články a tiskové zprávy na kvalitních mediích

PR články jsou nezbytné. Pokud se ptáte proč, pak pro Vás máme hned několik, jak věříme, pádných důvodů. Jsme agentura Press News Media, která se specializuje na kvalitní PR již několik let. Za tu dobu máme široké spektrum klientů. Mnoho z nich nám zachovává přízeň po celou dobu, a ne zřídka naše služby doporučují na základě vlastních zkušeností dál. Obojího si velmi vážíme a neustále se snažíme, abychom i nadále naplňovali očekávání našich klientů. Proto jim každý den pomáháme našimi profesionálními službami budovat jejich podnikání, rozšiřovat pole působnosti, získávat nové klienty, zkrátka dostávat se do širokého povědomí.

PR články

PR články Press News Media

PR články v mediích. Jednou z našich specializací je publikace PR článků na kvalitních zpravodajských webech a magazínech. Díky našim zkušenostem a získaným kontaktům můžeme našim klientům zajistit publikaci článků na těch nejlepších místech. Protože i sebelepší článek přijde vniveč, pokud se neobjeví na stránkách, které navštěvují ve velkém počtu ti, pro koho byly napsány. Pro tyto účely se nejlépe osvědčili zpravodajské weby a také magazíny. Zpravodajské weby jsou denně navštěvovány tisíci lidí, kteří hledají aktuální novinky, chtějí být v obraze. Obvykle jsou jejich pravidelnými čtenáři, kteří se na stránky vrací i několikrát za den. Velmi pravděpodobně se tam tedy objeví i stovky Vašich potencionálních zákazníků denně.

PR články a jejich publikace

PR články publikované v magazínech zase velmi často navštěvují ženy, různého věku i zájmů, které o sebe pečují, nebo si rády přečtou příběhy, u kterých se mohou zasnít a relaxovat, na což v běžném životě nemají čas. Ale ani o muže zde není nouze. Samozřejmě, že ne každý magazín nebo web, je tím pravým.

I to je součástí naší práce, specifikovat cílovou skupinu, pro kterou jsou Vaše PR články určeny a na základě toho poté publikovat na tom nejlepším místě.

PR články – tvorba a publikace

Věřte, že to umíme. Několik let se přesně tomu věnujeme a dle dosažených výsledků, si troufáme říci, že úspěšně. Ostatně, můžete se o tom sami velmi jednoduše přesvědčit. Budeme Vaším spojencem, který pro Vás vždy hledá ty nejvýhodnější cesty, které vedou k úspěchu.

Neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poskytneme odpovědi na dotazy popř. zašleme portfolio našich služeb a medií ke spolupráci.

Nabídka tvorby a publikace PR článků na webech Aktualitycz.cz, Svět-Ženy.cz, Tiskové-Zprávy.eu, OnlinePraha.cz, Profi-články.cz, StyleMag.cz, In-In.cz, GoldBach.cz  a další…

V případě Vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat na emailu nebo telefonu 603 265 496. Rádi poradíme s tvorbou, publikací PR článků i SEO optimalizací webu.

 

 

PR články

PR články

PR články pomůže  zviditelnit vaši firmu, aniž byste museli investovat vysoké sumy bez jistého výsledku? Zrovna pro vás jsou určeny naše profesionální PR články, díky nimž perfektně oslovíte vaši cílovou skupinu.

PR články a jejich tvorba

PR články pro vás. Nákladné televizní či rozhlasové reklamy, obrovské bannery na nejznámějších webových portálech, otravní zelení mužíci… Všichni to známe. Avšak toto nejspíše nebude cesta, kterou se bude chtít vydat menší či začínající podnikatel. Možná, že by vám takováto kampaň zvýšila skokově obraty, nicméně z dlouhodobějšího hlediska se nejspíše nejedná o tu ideální cestu.

PR články

PR články na zpravodajských mediích

PR články a jejich kvalitní obsah. Mnohem lepší bude, pokud svěříte svou propagaci zkušeným odborníkům, kteří pro vás napíší čtivé, originální a nápadité PR články – tak jako to děláme v Press News Medii. Jsme v oblasti reklamy a marketingu ostřílení profesionálové a na naše kampaně jste nejspíše nevědomky narazili v největších českých médiích.

PR články

Zaručujeme vám, že naše PR články splňují vše, co byste od nich očekávali. Potenciálního zákazníka zaujmou, každý PR článek je unikátní a rozhodně se nejedná o práci podle šablony s upravenými údaji, navíc jsou naše PR články cenově dostupné. Můžete jich tedy vydat desítky i stovky, a oproti jiným typům marketingových kampaní stejně ušetříte.

PR články v magazínech

A proč zrovna PR články? Pro menší firmy se jedná o ideální prostředek reklamy hned z několika důvodů. Zaprvé, jak již bylo zmíněno, se jedná o cenově dostupnou formu reklamy, díky čemuž můžete článků vydat mnoho, přičemž stačí, aby se uchytil byť jen jediný z nich. Můžete také skvěle cílit na vaše cílové publikum – možná tak neoslovíte více lidí v absolutních číslech, nicméně dostanete se k těm, kteří vás zajímají – k potenciálním klientům a zákazníkům. A v neposlední řadě se dá PR článek dovést k dokonalosti využíváním správných slov, což vám jiné formy reklamy obvykle nedovolí.

Nechte si vydat PR články na webech Aktualitycz.czSvět-Ženy.cz, Tiskové-Zprávy.eu, OnlinePraha.czProfi-články.cz, StyleMag.cz, In-In.cz, GoldBach.cz  a další…

V případě Vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat na emailu nebo telefonu 603 265 496. Rádi poradíme s tvorbou, publikací PR článků i SEO optimalizací webu.

 

Publikace PR článků

Publikace PR článků

Publikace PR článků pomůže  zviditelnit vaši firmu, aniž byste museli investovat vysoké sumy bez jistého výsledku? Zrovna pro vás jsou určeny naše profesionální PR články, díky nimž perfektně oslovíte vaši cílovou skupinu.

PR články a jejich tvorba

Publikace PR článků pro vás. Nákladné televizní či rozhlasové reklamy, obrovské bannery na nejznámějších webových portálech, otravní zelení mužíci… Všichni to známe. Avšak toto nejspíše nebude cesta, kterou se bude chtít vydat menší či začínající podnikatel. Možná, že by vám takováto kampaň zvýšila skokově obraty, nicméně z dlouhodobějšího hlediska se nejspíše nejedná o tu ideální cestu.

Publikace PR článků na zpravodajských mediích

Mnohem lepší bude, pokud svěříte svou propagaci zkušeným odborníkům, kteří pro vás napíší čtivé, originální a nápadité PR články – tak jako to děláme v Press News Medii. Jsme v oblasti reklamy a marketingu ostřílení profesionálové a na naše kampaně jste nejspíše nevědomky narazili v největších českých médiích.

Publikace PR článků

Publikace PR článků

Zaručujeme vám, že naše PR články splňují vše, co byste od nich očekávali. Potenciálního zákazníka zaujmou, každý PR článek je unikátní a rozhodně se nejedná o práci podle šablony s upravenými údaji, navíc jsou naše PR články cenově dostupné. Můžete jich tedy vydat desítky i stovky, a oproti jiným typům marketingových kampaní stejně ušetříte.

Publikace PR článků v magazínech

A proč zrovna publikace PR článků? Pro menší firmy se jedná o ideální prostředek reklamy hned z několika důvodů. Zaprvé, jak již bylo zmíněno, se jedná o cenově dostupnou formu reklamy, díky čemuž můžete článků vydat mnoho, přičemž stačí, aby se uchytil byť jen jediný z nich. Můžete také skvěle cílit na vaše cílové publikum – možná tak neoslovíte více lidí v absolutních číslech, nicméně dostanete se k těm, kteří vás zajímají – k potenciálním klientům a zákazníkům. A v neposlední řadě se dá PR článek dovést k dokonalosti využíváním správných slov, což vám jiné formy reklamy obvykle nedovolí.

Nabídka publikace PR článků na webech Aktualitycz.czSvět-Ženy.czTiskové-Zprávy.euOnlinePraha.czProfi-články.czStyleMag.czIn-In.czGoldBach.cz  a další…

V případě Vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat na emailu nebo telefonu 603 265 496. Rádi poradíme s tvorbou, publikací PR článků i SEO optimalizací webu.

 

Nabídka práce v Praze

Nabídka práce v Praze

Je vám přes čtyřicet, máte praxi, zkušenosti a jste loajální, ale přesto je pro vás problém získat práci? Nabídka práce v Praze ukazuje, že zaměstnavatelé dávají často přednost mladším generacím. Nejmenší zájem o ženy nad šedesát let.

Aktuální nabídka práce v  Praze

Řešením, jak skloubit náročnou péči o rodinu se svým pracovním životem, jsou alternativní a flexibilní pracovní úvazky. Mnoho žen by uvítalo poloviční úvazek či částečnou práci z domova. Aktuální nabídka práce v Praze toto umožňuje.

Nabídka práce v Praze

Nabídka práce v Praze pro vás. Zaměstnavatelé vytvářejí pracovní pozice, které umožní flexibilní pracovní úvazek právě pro starší osoby. Tyto firmy pak mají jasný náskok před konkurencí. Existuje mnoho firem, například zaměřených na úklid, které umožní práce v Praze dle vašich časových možností. Dalším řešením je pustit se do svého podnikání. Kvalitní ruční práce, domácí výrobky, domácí bio ovoce a zelenina, poradenství, účetnictví, doučování a další jsou řešením, jak se postavit na vlastní nohy.

Aktuální nabídka práce v Praze zahrnuje také výborné platové ohodnocení, někteří zaměstnavatelé vám nabídkou také bydlení, nejčastěji u manažerských pozic. I po čtyřicítce se můžete stát schopnou manažerkou či manažerem, IT specialistou nebo kadeřnice, kosmetička či masérka. Úřady práce nabízí celou řadu rekvalifikačních kurzů. Pokud nemůžete najít dlouhou dobu práci, je na čase se vydat jiným směrem.

Nabídka práce v  Praze

Hledání práce je pro mnoho z nás stresujícím zážitkem. Je potřeba mít správně vypracovaný životopis a dbát i na správnou formu motivačního dopisu. Než vyrazíte na pohovor, zjistěte si vše potřebné o dané firmě, jaké jsou její vize, cíle, kolik má zaměstnanců, čím se zabývá atd. Někdy vám může personalista položit i otázku z této oblasti. Nebudete tak zaskočeni a práce v Praze může být vaše.

 

Tiskové zprávy

Tiskové zprávy

Tiskové zprávy a PR články  jsou jedním z nejsilnějších nástrojů určených k  propagaci Vašeho podnikatelského záměru. Víte vlastně čeho všeho je díky nim možné docílit a jaké jsou jejich hlavní výhody.

Tiskové zprávy

 

Tiskové zprávy, tvorba a publikace

Tiskové zprávy jsou účinné formy komunikace, které velmi výrazně napomáhají k tomu, aby celková image firmy byla výrazně lepší. Společnost si díky PR článkům získá větší důvěru mezi veřejností a tím i potencionálními zákazníky. Pokud se PR kampaň podaří, lidé si k firmě, jejímu zboží nebo poskytovaným službám, vybudují vztah a dávají jí přednost před její konkurencí. Dokáže proměnit původně negativní nebo neutrální postoje potencionálních klientů i médií ve velice kladné. To je však otázkou dlouhodobé práce a komunikace. K tomu, aby se tento plán stal skutečností, je nutné velmi dobře zanalyzovat chování i potřeby cílové skupiny, které je produkt nebo služba určena. Protože je PR součástí celé firmy, může také velmi výrazně dopomoci k vybudování nebo zlepšení vztahů přímo v rámci společnosti. Přispívá ke zvýšení motivace zaměstnanců, ti potom odvádí svoji práci lépe. Dále ve spojení s reklamou a marketingem velmi výrazně podporuje prodej a podílí se na zvyšování zisku. A v neposlední řadě dokáže zmírnit nebo dokonce úplně zvrátit původně negativní obraz, který společnost získala například nepravdivě uvedenými informacemi v rámci konkurenčních bojů.

Tiskové zprávy a jejich důležitost

Tiskové zprávy s kvalitním obsahem. Všechna tato pozitiva jsou však výsledkem pouze skutečně profesionálně vedené PR kampaně a PR článků. V této oblasti je totiž stěžejní postupovat strategicky, nejprve správně vyhodnotit vstupní parametry, aby následně mohla být vedena účinná kampaň směrem k veřejnosti i médiím. Agenturou která zná všechny plusy i mínusy tohoto oboru je Press News Media. Specialisté na PR kampaně, mediální plánování, marketing, PR články i tiskové zprávy. Je to moderní a zkušená společnost, která zná aktuální situaci v oblasti médií a ví jak kampaň nejlépe načasovat, aby se stala pilířem, o který se můžete skutečně a s důvěrou opřít.

V případě Vašeho zájmu  nás neváhejte kontaktovat na emailu nebo telefonu 603 265 496. Rádi poradíme.

 

 

Publikace PR článků

Publikace PR článků pomůže  zviditelnit vaši firmu, aniž byste museli investovat vysoké sumy bez jistého výsledku? Zrovna pro vás jsou určeny naše profesionální PR články, díky nimž perfektně oslovíte vaši cílovou skupinu.

PR články a jejich tvorba

Publikace PR článků pro vás.Nákladné televizní či rozhlasové reklamy, obrovské bannery na nejznámějších webových portálech, otravní zelení mužíci… Všichni to známe. Avšak toto nejspíše nebude cesta, kterou se bude chtít vydat menší či začínající podnikatel. Možná, že by vám takováto kampaň zvýšila skokově obraty, nicméně z dlouhodobějšího hlediska se nejspíše nejedná o tu ideální cestu.
Publikace PR článků
Mnohem lepší bude, pokud svěříte svou propagaci zkušeným odborníkům, kteří pro vás napíší čtivé, originální a nápadité PR články – tak jako to děláme v Press News Medii. Jsme v oblasti reklamy a marketingu ostřílení profesionálové a na naše kampaně jste nejspíše nevědomky narazili v největších českých médiích.

Publikace PR článků

Zaručujeme vám, že naše PR články splňují vše, co byste od nich očekávali. Potenciálního zákazníka zaujmou, každý PR článek je unikátní a rozhodně se nejedná o práci podle šablony s upravenými údaji, navíc jsou naše PR články cenově dostupné. Můžete jich tedy vydat desítky i stovky, a oproti jiným typům marketingových kampaní stejně ušetříte.

PR články

A proč zrovna publikace PR článků? Pro menší firmy se jedná o ideální prostředek reklamy hned z několika důvodů. Zaprvé, jak již bylo zmíněno, se jedná o cenově dostupnou formu reklamy, díky čemuž můžete článků vydat mnoho, přičemž stačí, aby se uchytil byť jen jediný z nich. Můžete také skvěle cílit na vaše cílové publikum – možná tak neoslovíte více lidí v absolutních číslech, nicméně dostanete se k těm, kteří vás zajímají – k potenciálním klientům a zákazníkům. A v neposlední řadě se dá PR článek dovést k dokonalosti využíváním správných slov, což vám jiné formy reklamy obvykle nedovolí.
V případě Vašeho zájmu  nás neváhejte kontaktovat na emailu nebo telefonu 603 265 496. Rádi poradíme.

Čištění kanalizace Praha

Čištění kanalizace Praha

Na území hlavního města a okolí se pohybuje řada firem nabízejících čištění kanalizace Praha, ale některé nejsou kvalitní a spolehlivé. Podle čeho vybírat?

Čištění kanalizace Praha

V první řadě je ohledně čištění kanalizace Praha lepší vsadit na firmu zavedenou a s dobrými referencemi. Nově založená forma nebude mít tolik zkušeností jako ta, která funguje již několik let či dokonce přes deset let. Hledat můžete vyhledávačem nebo přes portály sdružující firmy, důležité jsou i přehledně a profesionálně zpracované webové stránky, které o mnohém napoví. Uvedeno je samozřejmě sídlo firmy a další důležité údaje.

Představení techniky pro čištění kanalizace Praha

Čištění kanalizace Praha. Na stránkách by nemělo chybět představení techniky, kterou firma používá pro čištění kanalizace Praha. Nejlepší je, pokud veškerou techniku přímo vlastní, abyste zbytečně neplatili za zprostředkování a půjčení od třetí osoby. Nejlepší je, jsou-li na autech loga firmy a je tedy jasné, že této firmě patří.

Čištění kanalizace Praha

Dobrá firma pro čištění kanalizace Praha by měla zvládnout odstranit ucpávku a vyčistit kanalizaci během jediné návštěvy, pouze v některých případech bude potřeba návštěv více. Proto si zjistěte, zda přijedou veškeré potřebné vozy a vybavení, nebo se budou práce provádět na několikrát. K dispozici by měla být technika pro čištění kanalizace Praha tlakovou vodou i motorovým perem.

Čím výkonnější technika pro čištění kanalizace Praha, tím lépe

Čištění kanalizace Praha a okolí. Slabá technika nemusí ucpávku zvládnout odstranit. Vám by pak nezbylo, než volat znovu jinou firmu s lepším vybavením. Lepší je trochu si připlatit a během jediné návštěvy zvládnou kompletní vyčištění potrubí, abyste pak už měli zase na dlouhou dobu klid. Jakmile je problém s odpady a kanalizací, je třeba řešit jej ihned, proto jistě oceníte společnost, která nabízí čištění kanalizace Praha v co nejbližším možném termínu.