Nebojte se prezentovat svoji firmu na výstavách a veletrzích

Účast na veletrhu či výstavě je jedním z nenahraditelných reklamních sdělení. Pouze na výstavě může potenciální zákazník vnímat nabízený produkt všemi smysly.
 
Jednotlivá reklamní média umožňují využít pro marketingovou komunikaci pouze některé smysly. Tištěná reklama nabízí pouze obraz, rozhlasová reklama přenáší pouze zvuk, televizní reklama sice přináší jak obraz včetně pohybu tak i zvuk, ale neumožňuje přímou vzájemnou komunikaci či přenos vůně.
Pouze veletrh umožňuje komplexnost vjemů, osobní kontakt s nabízeným produktem i s nabízejícím.
Na veletrhu se potenciální zákazník může dokonale seznámit s nabízeným produktem a má přímo možnost porovnat jej s konkurenčními výrobky.
Reklama v tisku, rozhlasu či televizi je většinou lidí přijímána jako nutné zlo. Na veletrh však přichází pouze zájemci o informace, kteří mají o produkt zájem a sami vyhledávají informace a chtějí o výrobku komunikovat.
Aby se prezentace na veletrhu vyplatila a byla úspěšná, je nutné veletrh podpořit dalšími marketingovými a PR aktivitami.
Tak jako vše má v marketingu a reklamě své zákonitosti, tak i prezentace na veletrhu musí splňovat určité požadavky, aby takováto prezentace byla úspěšná. Zejména firmám, které chtějí své produkty prezentovat na veletrhu poprvé, se vyplatí spolupráce se zkušenou marketingovou agenturou. Jednou ze zkušených marketingových agentur s mnohaletou praxí a zkušenostmi s prezentací firem na veletrzích je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
 
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/vystavy-a-prezentace/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/nebojte-se-prezentovat-svoji-firmu-na-vystavach-a-veletrzich/

Direct mailing stále patří mezi nejefektivnější marketingové aktivity

Direct mailing je adresná distribuce marketingových informací konkrétním osobám ve firmě prostřednictvím tištěných zásilek.
 
Jednou z předností direct mailingu je vysoká účinnost díky přesnému zacílení. Při vyhodnocení poměru cena a účinnost patří direct mailing mezi nejefektivnější marketingové nástroje. Míra úspěšnosti je navíc dobře měřitelná.
Velkou roli v míře úspěšnosti direct mailingové kampaně hraje výběr adres zákazníků. Správná specifikace cílové skupiny, aktuální adresář, zajímavost a kreativita zásilky, to vše jsou velice důležité aspekty úspěšnosti kampaně.
Účinnost kampaně zvyšuje personifikace a vhodné oslovení příjemce sdělení. Kdo by neotevřel obálku se svou adresou a nenahlédl do zásilky. Zajímavá nabídka kreativně zpracovaná pak určitě neskončí bez přečtení v odpadkovém koši.  
Přestože současné technologie umožňují rozesílání velkého množství dat a informací prostřednictvím e-mailů za mnohem nižší ceny, rozesílání tištěných zásilek má stále své výhody. Oproti rozesílání e-mailů odpadá riziko rozesílání nevyžádané pošty, které je právně zakázané. Další výhodou tištěné zásilky je možnost doručit zásilku přímo na konkrétní pracovní pozici ve firmě i když neznáme konkrétní jméno pracovníka na této pozici. I zajímavá e-mailová nabídka se lehce ztratí mezi množstvím každodenně doručených e-mailů a adresát ji vůbec nepřečte či ani neotevře.
Jak nejlépe a nejefektivněji naplánovat a realizovat direct mailingovou kampaň nejlépe poradí pracovníci zkušené direct mailingové firmy. Mezi nejzkušenější společnosti zabývajícími se direct marketingem patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Společnost ANERI navíc poradí či pomůže s celkovou marketingovou koncepcí a PR firmy .
 
http://www.aneri.cz/cs/marketing/direct-marketing/direct-mailing/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/direct-mailing-adresna-distribuce/

Jednorázové ochranné obleky chránící proti chemikáliím

Při manipulaci a práci s různými chemikáliemi, nebezpečnými kapalinami či aerosoly hrozí zaměstnancům různá nebezpečí. Proto je nutno každého takového pracovníka dobře a účinně chránit.
 
Nebezpečí spočívá v drobném potřísnění, pokapání až polití. U ochranných oděvů je velice důležité sledovat dobu potřebnou pro průnik každé konkrétní nebezpečné chemikálie skrz oděv. Pouze správně vybraný ochranný oděv plní svou funkci a dokonale chrání pracovníka.
Aby si každý zákazník mohl vybrat správný jednorázový ochranný oděv, vytvořila společnost uvex online databázi chemikálií. uvex Chemical Expert systém nabízí rozsáhlou databázi chemikálií, prostřednictvím které si každý zákazník může vybrat z nabídky společnosti uvex jednorázový ochranný oděv, který dokonale ochrání zaměstnance před nebezpečím konkrétních chemikálií.  
Mezi přednosti systému uvex Chemical Expert určitě patří komplexní databáze testovaných chemikálií, individuální tvorba seznamů průniků, snadný výběr jednorázových ochranných oděvů chránících proti chemikáliím a snadná online dostupnost této aplikace z kteréhokoli místa.
Aby bylo zaručeno, že ochranný oděv dobře padne a tím umožní bezpečný pohyb při práci s nebezpečnými látkami, je kolekce jednorázových ochranných oděvů uvex dodávána v mnoha různých velikostech.
Dodavatelem jednorázových ochranných obleků uvex a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek uvex špičkové kvality v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
 
http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/jednorazove-ochranne-odevy/vyhody-produktu/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/clanky/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/clanky/jednorazove-ochranne-obleky-chranici-proti-chemikaliim/

Hubení škodlivého hmyzu – dezinsekce

Obtížný hmyz žijící v blízkosti lidí může být člověku zdraví nebezpečný a může působit velké škody na majetku. Řešení je jednoduché – profesionální dezinsekce.
 
Hubení škodlivého hmyzu a ostatních členovců zejména v komunální hygieně se nazývá dezinsekce.
Jedná se zejména o likvidaci těchto škůdců: mravenci (mravenec obecný, mravenec faraon), švábovitý hmyz (rus domácí, šváb obecný) další členovci (rybenky, štěnice, vši, moli), skladištní škůdci, vosy, sršni (pokud ohrožují), komáři, mouchy, muchničky, blechy, roztoči.
Dezinsekce se nejčastěji provádějí v potravinářských provozech, restauračních zařízeních, ubytovacích zařízeních, nemocnicích, firemních prostorech a domácnostech.
Cílem dezinsekce je likvidace škodlivého hmyzu v daném prostoru a zamezení jeho šíření do okolí.
Základem úspěchu deratizačního zásahu je zvolení nejvhodnější metody likvidace hmyzu a výběr vhodného a účinného insekticidního přípravku. Bezpodmínečnou nutností je odborné používání veškerých dezinsekčních přípravků a dodržování přísných bezpečnostních opatření. Používané insekticidy musí splňovat přísné normy a musí být schváleny v České republice i v EU.
Včasná odborná dezinsekce zabrání vzniku velkých škod způsobených hmyzem, který může způsobit znehodnocení velkého množství potravin a krmiva pro zvířata. Likvidací škodlivého hmyzu je navíc předcházeno vzniku a šíření řady chorob, kterých je tento hmyz přenašečem.
Vzhledem k nebezpečí souvisejícímu s přemnožením škodlivého hmyzu je nutné provádět včasnou odbornou dezinsekci. Určitě se vyplatí využít služeb a profesionálních zkušeností odborné dezinsekční firmy. Odborné znalosti a bohaté zkušenosti takovéto firmy jsou zárukou vysoké úspěšnosti dezinsekčních zákroků. Mezi zkušené dezinsekční firmy s odbornou certifikací patří společnost de Wolf GROUP s.r.o. z Chebu.
 
PR článek
clanky
pr-clanky

Segmentace trhu

Segmentace trhu je důležitým pomocníkem marketingového řízení. Zabývá se analýzou trhu a nalezením zákazníků podle stanovených kritérií.
 
Segmentace trhu člení celkový trh na jednotlivé skupiny potenciálních zákazníků, na které chce firma svým produktem působit. Segmentace mimo jiné zahrnuje také zjištění, jací jsou potenciální zákazníci, na co reagují, jak s nimi co nejlépe komunikovat atd.
Základními kroky segmentace trhu jsou: 1) průzkum trhu – hodnotící potenciální zákazníky, 2) profilování segmentů – určení jejich charakteru a velikosti, 3) výběr jednoho či několika segmentů, na které se firma zaměří.
Je takřka nemožné prodávat se ziskem produkty všem. Proto je v rámci segmentace zkoumáno, komu a jak budou produkty prodávány. V rámci prováděných průzkumů a analýz se zjišťuje, kdo je potenciálním zákazníkem, jaký je, na co reaguje a jak s ním bude komunikováno.
Segmentace trhu lze marketingově využít již při vývoji výrobků, tvorbě cen, způsobu prodeje i při plánování reklamních kampaní. Na základě správně provedené segmentace trhu lze stanovit a využít efektivně nástroje marketingového mixu.
Marketing je neustále se rozvíjející proces, jehož nedílnou součástí je i segmentace trhu.
Správně provedenou segmentací trhu a následným výběrem a vhodnou kombinací marketingových nástrojů může každá firma zvýšit své zisky.
Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v oblasti marketingu. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
 
http://www.aneri.cz/cs/slovnik/

Čistící zóny výrazně snižují náklady na úklid

Čím větší množství nečistot je zachyceno při vstupu do budovy, tím méně špíny je potřeba v budově uklízet. Funkční čistící zóny sníží množství vnášených nečistot do budovy a tak snižují náklady na úklid.
 
Každý z vlastní zkušenosti ví, kolik nečistot a špíny se dostane z ulice či okolí do budovy, a jak je obtížné a nákladné všechny tyto nečistoty odstranit. Toho, aby se náklady na úklid a údržbu budov minimalizovaly, lze dosáhnout efektivním použitím čistících zón a rohoží, které eliminují až 95% nečistot ještě před tím, než se zanesou do budovy!
Jedna rohož opravdu nestačí. Správná čistící zóna by měla být alespoň třístupňová. Rohož k zachycení nejhrubších nečistot se instaluje již před vstupem do budovy. Jedná se většinou o venkovní gumovou rohož s hrubou strukturou. Pokud je možno použít rohož zapuštěnou, používají se rohože HONEYCOMB nebo OCTOMAT. Tyto rohože se dají skládat, seřezávat a tvarovat dle potřeby. Pokud není možné použít rohož zapuštěnou, lze využít např. rohož SANITOP s náběhovou hranou.
Další rohože čistící zóny se instalují již uvnitř budovy. Do zádveří (druhá čistící zóna) použijeme např. pryžovou rohož FINGERTIP s náběhovou hranou k zachycení drobnějších nečistot. Následující textilní rohož (třetí čistící zóna) např. CAPRI nebo PRISMA slouží k dočištění a osušení obuvi.
Lze samozřejmě vytvořit i dvoustupňovou nebo čtyřstupňovou čistící zónu.
Při návrhu čistící zóny a výběru vhodných rohoží je vhodné poradit se s odborníky. Přestože se nejedná o velkou investici, často instalace čistící zóny vyžaduje i drobné stavební úpravy (např. zapuštění rohoží. Pouze správně instalované čistící zóny s vhodnými rohožemi plní svoji požadovanou funkci. Spolupráce s odborníky se určitě vyplatí.
Jednou z nejzkušenějších firem v oblasti rohoží a čistících zón je společnost de Wolf GROUP s.r.o. z Chebu, která se dovozem, prodejem i instalací rohoží a čistících zón zabývá už od roku 1990.
 
PR články

Marketingový průzkum

Marketingový průzkum poskytuje informace o situaci na trhu – zejména o zákaznících či o konkurenci. Jedná se o základní informace pomáhající marketingovým pracovníkům reagovat na marketingové příležitosti či nebezpečí.
 
Při zjišťování informací o potenciálních zákaznících lze využít celou řadu technik a informačních zdrojů. Správný marketingový průzkum umožní segmentaci trhu.
Při marketingovém průzkumu hledáme odpovědi zejména na otázky následujícího typu. Bude o nabízený produkt zájem? Jakým způsobem oslovit potenciální zákazníky? Jaký je potenciál odbytu? Jaké jsou konkurenční produkty? Jaká cena bude pro zákazníky únosná? Jakou zvolit formu prodeje? Jakou strategii prodeje zvolila konkurence? A na řadu dalších otázek, které zefektivní marketing a umožní prodej nabízených produktů v takovém rozsahu, aby bylo dosaženo plánovaných cílů.
Trh je neustále v pohybu. Ať už se jedná o chování a požadavky zákazníků nebo o chování konkurence na trhu.
Znát trh a požadavky zákazníků znamená vědět, kam cílit reklamu a jakou zvolit prodejní strategii.
Bez pravidelného a správně naplánovaného marketingového průzkumu, z něhož vychází marketingové cíle a marketingový harmonogram, není možné obchod řízeně a úspěšně rozvíjet.
Marketing je neustále se rozvíjející proces, jehož nedílnou součástí je i marketingový průzkum.
Jak efektivně provést marketingový průzkum, který splní požadovaná očekávání poradí nebo zrealizuje zkušená marketingová agentura. Mezi nejzkušenější marketingové agentury s dlouholetou praxí a referencemi určitě patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
 
http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingove-pruzkumy/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/
marketingovy pruzkum

Rekonstrukce domu spojená se zateplením

Zejména zvyšující se ceny energií nutí majitele starších domů k jejich rekonstrukci. Pokud se majitel starší budovy rozhodne pro rekonstrukci, mělo by její součástí určitě být i celkové zateplení budovy.
 
Termovizním měřením lze velice snadno odhalit místa s největším únikem tepla. Zateplením fasády a střechy a výměnou oken dochází nejen k úsporám za energie, ale zvyšuje se i komfort bydlení. O způsobu zateplení je určitě vhodné se poradit s odborníkem. Ten poradí nejen s výběrem vhodných materiálů, ale i se způsobem zateplení. Při posouzení stávajícího stavu mnohdy doporučí i zateplení stropů či podlah. Eliminací úniků tepla lze významně snížit náklady na provoz domu, ať už se jedná o rodinný dům, bytový či administrativní dům nebo výrobní prostory.
Díky správnému zateplení se odstraní veškeré tepelné mosty a zabrání se tak kondenzování vodních par na studených stěnách či stropech. Právě v těchto místech, kde kondenzují vodní páry, se tvoří zdraví nebezpečné plísně.
Pro kontrolu správností provedení zateplení lze opět využít termovizní analýzu. Ta odhalí nekvalitně odvedenou práci a detekuje stavebně – konstrukční vady.
Rekonstrukce domu spojená se je nejen finančně náročná záležitost, ale pro laika i náročná. Pokud se vlastník domu rozhodne pro jeho rekonstrukci se zateplením, měl by se obrátit na odborníky. Ti doporučí nejvhodnější způsob, zpracují projekt a cenovou nabídku. Mezi zkušené firmy zabývajícími se rekonstrukcemi a zateplováním domů patří společnost Stav Agency z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency s.r.o. nejen poradí s realizací, ale v případě zájmu zajistí i kompletní přípravné úkony i stavební práce spojené s rekonstrukcí a zateplením na klíč.
 
agency.cz
http://zpravy-novinky.cz/

Press Media – portfolio medii

Deratizace

Deratizace je proces likvidace nebezpečných hlodavců – zejména potkanů, krys a myší. Provádí se za účelem ochrany lidského zdraví a bránění ekonomickým škodám.
 
Veškeré činnosti deratizace se musí provádět v souladu s metodickými pokyny ministerstva zdravotnictví plně respektující zákony o ochraně zvířat a životního prostředí v souladu s požadavky legislativy Evropské unie a v souladu se zásadami HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points).
Hlodavci, zvláště myši, potkani a krysy jsou výjimečně přizpůsobivá zvířata a jsou schopná se rychle adaptovat jakémukoliv prostředí. To je důvod, proč můžeme najít tyto hlodavce prakticky ve všech koutech zeměkoule. Toto rozšíření po celé zeměkouli není způsobeno jen jejich odolností a přizpůsobivostí, ale tato zvířata jsou schopna se extrémně rychle a hodně množit.
Jídelníček těchto hlodavců je velice rozmanitý a zahrnuje širokou škálu rostlinných a živočišných potravin, stejně jako různé odpadky a zbytky. Myši, potkani a krysy zničí velkou část světových zásob potravin buď jejich přímým zkonzumováním nebo druhotně jejich znečištěním výkaly, bakteriemi a plísněmi. Další vážné škody tito hlodavci způsobují ohlodáváním různých kabelů.
Hlodavci mohou být přenašeči mnoha velmi nakažlivých chorob – např.: dýmějový mor, Weilova žloutenka, Lymská nemoc, borelióza, tyfus, kulhavka slintavka, vzteklina apod. Počet onemocnění, které mohou být přeneseny na člověka je kolem třiceti. Z tohoto pohledu je nutné vést efektivní a nekompromisní boj proti těmto škodlivým hlodavcům.
Vzhledem k nebezpečí souvisejícímu s přemnožením hlodavců je nutné provádět monitoring výskytu hlodavců a včasnou odbornou deratizaci. Určitě se vyplatí využít služeb a profesionálních zkušeností odborné deratizační firmy. Odborné znalosti a bohaté zkušenosti takovéto firmy jsou zárukou vysoké úspěšnosti deratizačních zákroků. Mezi zkušené deratizační firmy s odbornou certifikací patří společnost de Wolf GROUP s.r.o. z Chebu.
http://www.dewolf.cz/cs/sluzba-ddd/
zpravy
hlodavci

Modernizace bytu

Nároky na bydlení se postupem času mění, a tak se majitelé starších bytů, pokud chtějí bydlet podle současných standardů, nevyhnou modernizaci.
 
Pokud se pro modernizaci rozhodneme, je důležité mít představu, co od ní očekáváme a jaké máme k dispozici finanční prostředky.
Určitě se vyplatí konzultovat své představy s architektem nebo se specializovanou firmou, která se modernizací a rekonstrukcí bytu zabývá. Člověk, který se v tomto oboru nepohybuje nemůže mít přehled o možnostech provedení, používaných materiálech a technologií ani o jejich cenách.
Odborníci dokáží navrhnout nejvýhodnější řešení
Postup při samotné realizaci: Na základě všech požadavků a prohlídce rekonstruovaného místa odborník navrhne nejlepší z variant dispozičního řešení a připraví předběžnou cenovou nabídku. Poté následuje konzultace upřesňující jednotlivé detaily a rozsah prací. Následuje vypracování projektu a dalších podkladů pro případné vyřízení stavebního povolení a upřesněná cenová nabídka.
Samotnou realizaci je výhodnější zadat jedné firmě, která zajistí veškeré stavební a instalační práce tak, aby na sebe bez prodlev navazovaly. Je také výhodnější uzavřít smlouvu o dílo s jedním dodavatelem než s jednotlivými řemeslníky i z důvodů případné pozdější reklamace.
Jednou z firem, která poskytuje veškeré služby spojené s modernizací rekonstrukcí bytů a objektů je společnost Stav-Agency s.r.o. z Liberce. Společnost Stav-Agency zajistí vše od projektové dokumentace přes veškerá stavební povolení až po kompletní realizaci takzvaně na klíč.
 
cinnost